en iyi logo tasarım grafikerleri bu platformda

0 Comments

logo tasarım

Logo nedir? Sözcük demeı olarak cins içinlığı dilimizde amblem olan, bir emekin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak emekletmenin yahut organizasyonun kazık olarak yaptığı emeki sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi demeı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı muhtevaerik ve anlamlara mevla mümkün.

Sorusu sorulduğunda sözcük demeının dışında, birbir hayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı meydana getirecek olan insan yahut kuruma neyin ve nite aktarıldığı berenarı önemlidir. öteki taraftan logo dizayn çtuzakışmasını meydana getirecek insan yahut kurumun sizi nite anladığı ve logo çtuzakışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, emekletmenizin ve bundan ahir çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çtuzakışması” olacaktır.

Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değemektirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik muhtevain yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş düzı ile faaliyette mevcut şirketler muhtevain elan çok yeğleme edilebilir. Tek bir sektörde hareket gösteren emekletmelerin çoğunlukla logoları dalü söz gelişi eder. Lakin takkadak bir küme dal ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda benzemek imkansızdır.

Logo ne emeke yarar?
İşletmeler muhtevain logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her nite markası olmayan bir işletme olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz dakika aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile bile gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Kadim halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan düpedüz bellik olmaları neredeyse imkansızdır.

Bu sebeple emekletmenize kurumsal bir plan hazırlayarak yolunuza güvenilir adımlarla devam edebilmek yerine “logo dizayn” çtuzakışması ile kafalayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) tabir eder. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazen kişilerin bir görünümte teşhisnmasını sağlayan emekaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.

Yalın, kolay anlaşılır, kanalırlanması kolay, muhtemel olduğunca azca nüshada renkten oluşmalıdır. Her çyeksan baskı ve sektör tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok makro ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Gayrı firma evet da ürünlere ait logolar ile karışıklığa amil vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya makro hüsran verir.

Logo düşüncemcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e gereğince logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin derunğine birebir olmalıdır. Antrparantez kurumun kendisini nite teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin yönınöbet lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü dakika de sıkıntısızılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ait ürün evet da firma muhtevain logo tasarlanacağı dakika o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı bilgi sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı dakika simgenin taşıyacağı deme bakımında bu bilgi çok önemlidir.

logo tasarım

Etiketler: , , , , ,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.