thespacetree.com: Dijital Pazarlama

0 Comments

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yetişmek bağırsakin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en sabık ve en düzgün aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu bağlantı noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri temeları hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine ilişkilar ve yöntem özetler ya da iş özetleri üzerine vukuf bağırsakerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek adına açılmasını ve okunmasını tedarik etmek bağırsakin ayar yollamak kritik önem taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı artırmak dair çok maslahate yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene hazırlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en takatlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. âlem ve istikşaf bağırsakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video kırışmak, yürekğinizi elan şu denli insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya teşvik edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde yollamak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, muayyen bir nişane kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Facebook hala dünyanın en büyük sosyal medya platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile demetlantı hazırlamak bağırsakin harika bir ülke. Her sosyal medya platformu farklı bağırsakerik türlerine sahip olsa da bütünü az çok videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden ne talan etmek istediğinizi her bugün boşluk önünde bulundurun ve buna gereğince düzenleme örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde yararlanmak bağırsakin sayısal pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan şu denli hareketli kullanıcıya sahip. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Ama sosyal medyada evetğu kabilinden mesajlar endamsız ve öz olursa etkin hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak dimdik bağırsakaziz endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nazarıitibar çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, yürekğiniz nişane kitlenizin yalnızç ve nazarıitibar vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin ayar sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları kabilinden bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, kontrol neticelerinda elan ali sıralarda ve elan sık görülür, yürekğinize seyrüsefer peşışı katkısızlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlıdır. Web yürekğinizde düzgün aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan şu denli sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu elan düzgün hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme dair elan ali skorlar katkısızlar. Faik itibarlı üçüncü yaka sayfalardan uzvi ilişkilar gidermek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir ilişkiya gelen her tıklama bağırsakin ödeme örgülır. Arama motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik dürüstışlarında tayflenir. Arama motoru pazarlama (SEM), büyük tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve demetlantı göstermesi bağırsakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çtuzakışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (elan şu denli tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Etiketler: , , , , ,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir